Customer Success

Jouw flexibele Salesforce partner.

Wat is Customer Success?

​​Brite’s Customer Success team biedt een flexibel pay-per-use-model voor het verbeteren van jouw Salesforce oplossing. Je hoeft geen toegewijd, kostbaar team van consultants en ontwikkelaars in te huren, en ook niet intern je eigen Salesforce team op te bouwen.

Met Customer Success kan je gebruik maken van een van onze flexibele Salesforce teams om jou te helpen je Salesforce omgeving continu te verbeteren.

Wat Customer Success voor jou kan doen:

  • Proactief onderhoud
  • Implementatie van wijzigingsverzoeken
  • Routekaart van behoeften gedurende het hele jaar

Je krijgt volledige flexibiliteit, betaalt alleen voor wat je gebruikt en kan gebruik maken van best practices door het team van consultants te delen met andere klanten. 
Via ons Customer Success team bieden we marketingdiensten, configuratie- en ontwikkelingsdiensten en adviesdiensten.

Hoe werkt het?

Je krijgt toegang tot ons Customer Success-portaal waar je samen met ons team werkt aan taken, problemen en wijzigingsverzoeken. Liever direct communiceren? Dat is helemaal geen probleem! Je kunt altijd bij ons terecht met al jouw vragen. Daarnaast plannen we regelmatig update-momenten om ervoor te zorgen dat we volledig op de hoogte zijn van de voortgang en dat we het beste blijven bieden dat Brite te bieden heeft.

Altijd een oplossing voor jouw uitdaging

  • Pay-per-use:
    Dit volledig flexibele model brengt geen verplichtingen vooraf met zich mee. We beginnen met het gezamenlijk definiëren van jouw behoeften en plannen vervolgens de implementatie binnen onze agile sprints. Dit model werkt tot ongeveer 8 dagen per maand.
  • 1 toegewijde adviseur:
    Heb je tijdelijk meer werk? Voor een periode van minimaal drie maanden krijg je een toegewijde Customer Success consultant voor 2 of meer dagen per week. Deze blijft je begeleiden richting de oplevering. Als er meer capaciteit nodig is, zal hij of zij hier flexibel op inspelen.

Jouw flexibele Salesforce partner.

Kom met ons in contact!



We contacted customer success of Brite to help us with professionalizing our org and fixing some inefficient processes. Getting the most out of Salesforce in connection with other applications was the main goal. Every individual in the team of Brite showed to be knowledgeable and professional. Keeping track of the long-term goals and delivering value right away with quick wins made the process really pleasant. The fact the people at Brite value the relationship between our organizations makes it is perceived as a collaboration.

Anonymous (Healthcare and Life Sciences Industry)

Wij zijn Brite.

  • We zijn officieel Salesforce partner
  • We hebben meer dan 15 jaar ervaring
  • We helpen jou met Marketing, Sales, Service en Partner Management
  • En we hebben er veel plezier in!

Kom met ons in contact!

Customer success