Customer Success
BRITE’s Customer Success biedt een flexibel model voor het verbeteren van jouw Salesforce oplossing. Met Customer Success kun je een beroep doen op ons flexibele team om je te helpen jouw bedrijfsprocessen en Salesforce-omgeving voortdurend te verbeteren.
Wat Customer Success voor jou betekenen
Met ons Customer Success team stellen we een passend model samen op basis van jouw behoeften. Of je nu een partner wilt die je kunt bellen als je hulp nodig hebt, je gestage vooruitgang wilt boeken om je B2B bedrijfsproces te verbeteren of een partner die je onderweg begeleidt en inspireert, wij staan klaar om je te ondersteunen!
Met Customer Success bieden we drie soorten diensten aan:
- Managed service
Als verlengstuk van jouw organisatie pakken we elk verzoek aan om je te helpen jouw proces en Salesforce te verbeteren. Verzoeken kunnen bestaan uit onderhoud, ondersteuning, wijzigingsverzoeken of training en adoptie. - De toegevoegde waarde van Salesforce maximaliseren
Als uw partner zullen we proactief meedenken en uw business leren kennen om u te begeleiden bij het maximaliseren van de toegevoegde waarde van Salesforce. Salesforce moet uw bedrijfsproces ondersteunen en waarde toevoegen in plaats van andersom. - Strategische Roadmaps
We doen het voor de lange termijn en zullen samenwerken om een strategische visie te ontwikkelen en een stappenplan op te stellen om naar de beoogde staat toe te werken.
Hoe werkt Customer Success?
Je krijgt toegang tot onze Customer Success portal waar je samenwerkt met ons team aan roadmaps, backlog, sprint voortgang en meer. Communiceer je liever rechtstreeks? Dat is geen enkel probleem! Je kunt altijd contact met ons opnemen als je vragen hebt. Daarnaast plannen we regelmatig vergaderingen en workshops waar nodig om ervoor te zorgen dat we volledig op één lijn zitten wat betreft de voortgang en de gezamenlijke visie, zodat we de beste service kunnen bieden.