Zet de turbo op je
klantprocessen met
technologie en data

Geef jouw marketing, sales en serviceteams
het platform om eenvoudig het verschil te
maken.

Neem contact op

Wij helpen B2B companies hun klantprocessen en -ervaringen opnieuw vorm te geven en te digitaliseren met behulp van Salesforce technologie.

Samen stellen we je teams in staat om de ultieme ervaring te creëren voor klanten en medewerkers. Wij realiseren dit door klantdata bij elkaar te brengen, processen te automatiseren en je data te gebruiken om inzichten te creëren die je dagelijkse besluitvorming ondersteunen. We bereiken dit door een iteratieve, hands-on en bedrijfsgerichte aanpak met behulp van Agile en Design Thinking-technieken. Profiteer van een geweldige customer journey die we samen hebben ontworpen en gebouwd op het Salesforce platform!

Ontdek onze inzichten

Onze grootste
toegevoegde waarde is
gemoedsrust

Onze klanten

Hoe we kunnen helpen

Wij werken nauw samen met onze klanten en begeleiden je in de verandering die je voorstaat. Onze diensten zijn onderverdeeld in drie hoofdcategorieën die je helpen bij het behalen van resultaten.

Advies

We begeleiden je bij het ontwerpen van een toekomstvisie en een plan voor realisatie. We brengen de visie tot leven door middel van proces-, journey- en architectuurontwerp. We analyseren je data en creëren inzichten. Als je Salesforce al gebruikt, kunnen we ook beginnen met een audit.

Capability Building

Wij weten hoe je een goed presterend Salesforce team opbouwt. Onze kennis en ervaring wordt gebruikt om klanten te helpen hun eigen interne Salesforce team op te bouwen.

Implementatie

Met behulp van Agile- en Design Thinking-technieken helpen we je om jouw processen te digitaliseren met behulp van Salesforce-technologie. We bieden diensten voor bedrijfsanalyse, configuratie, ontwikkeling, integratie en datamigratie om onze gezamenlijke doelstelling te realiseren.

Krijg meer controle
met het digitaliseren
van processen

Wat wij helpen bereiken

Onze klanten vragen ons doorgaans om hulp bij de volgende uitdagingen. Welke uitdaging heb jij?

Marketing

  • Segmenteer, prioriteer en handel leads effectiever af
  • Maak het meten van de consistente klantreis mogelijk
  • Verminder tijdrovende taken en schaal je campagne effort
  • Integreer marketing automation in de overige klantprocessen
  • Automatiseer klantinteracties over de customer lifecycle
  • Genereer data gedreven inzichten over marketing

Sales

  • Reduceer tijdrovende admin taken in het sales proces
  • Sneller en accurater quotes en orders creëren
  • Maak kopen eenvoudiger met een geïntegreerde webshop
  • Genereer data gedreven inzichten over sales
  • Help sales taken prioriteren en sturen op cross & upsell.
  • Breng klantdata samen tot een 360° klantbeeld

Service

  • Stroomlijn de afhandeling van een groeiend aantal klantcases
  • Geef agents relevante info en voorgestelde antwoorden
  • Integreer klantervaring via online kanalen en field service
  • Lever online self-service opties voor 24/7 support
  • Genereer data gedreven inzichten over service
  • Automatiseer routinevragen en tijdrovende admin taken

Partner Management

  • Creëer inzicht in de partner performance
  • Stroomlijn partner onboarding en training
  • Reduceer tijdrovende administratieve taken
  • Identificeer channel conflicten bij partners
  • Manage partner incentives en compensatie effectief
  • Creëer merk consistentie in partner marketing
Case studies

Quotes van klanten

Door te werken met BRITE , hebben wij toegang tot advies op maat. Zij richten zich niet alleen op het bouwen van de tech stack, maar ook op het bouwen van ons team.

Jelle Berends • Head of Commercial Enablement Adyen

“Wij werken graag met BRITE als partner. We kunnen samen brainstormen wanneer nodig. Bovendien leveren zij altijd goed en uitgebreid advies.”

Lia Bakker • Project Manager bij Qredits Microfinanciering Nederland

Vertrouw op het proces

Dit is hoe wij werken

Agreement in place

Ontdek

In een call of tijdens een bezoek proberen we je doelstellingen te begrijpen, onze ervaringen te vergelijken en te bepalen of we je kunnen helpen.

Ontwerpen

In deze fase streven we ernaar het juiste te ontwerpen. Door middel van gebruiksgerichte research graven we dieper. We beperken de focus tot de werkelijke behoeften en de te behalen waarde.

Implementeren

Vervolgens gaan we uit van de werkelijke behoefften en streven we naar een goed ontwerp. We evalueren de opties, ontvangen feedback en leveren oplossingen die een verschil maken voor je gebruikers.

Capability creëren

Door middel van training en coaching zorgen we ervoor dat je zelfredzaam wordt op de gebieden waar je dat in wilt zijn. We geven je niet alleen de sleutels, we leren je ook hoe je moet rijden en onderhouden.

Customer Success

We bieden tweedelijns ondersteuning zodat er geen vraag onbeantwoord blijft. We ontwikkelen de oplossing verder als je ervaart wat werkt en wat niet, of als je gewoon blijft groeien.

Heb je een project, een geweldig idee of weet je niet waar je moet beginnen?